keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Liitutauluetiketit

Olen ihastunut erilaisiin liitutaulutoteutuksiin ja pari käyttötarkoitusta tällaisille etiketeillekin jo omiin tarpeisiini keksinyt.

Ensimmäinen käyttötarkoitus on isoveljen 4-vuotissynttäreillä. Olen säästänyt ostamiani Froosh-smoothiepulloja (jotka ovat niin hyviä, että niitä tulee ostettua ihan muutenkin kuin pullojen keräyssyistä ;)), poistanut niistä etiketit ja pessyt ja nämä pullot tulevat toimittamaan juomalasien virkaa lapsille juhlissa. Etikettiin kirjoitan liitutaulukynällä jokaisen lapsen nimen.



Toinen käyttötarkoitus on erilaisten purkkien ja laatikoiden nimikointi.


Vielä kun omaisi itse vähän kauniimman käsialan niin näistä saisi vaikka mitä kivaa aikaiseksi..

5 kommenttia:

  1. Hihih, Frooshit on just nappeja juhlajuomille! Meidän kaveripiirin miehet ovat ihan kyllästyneet hinkkaamaan näitä pulloja puhtaaksi, kun se liimatahma ei lähde kovin helpolla irti... Mutta hätä keinot keksii ja miesten marttikerho jakaa vinkkejä vertaustuen voimin. (Ja tästä syystä putsatut pullot on visusti jemmassa seuraavia juhlia varten. Itku tulee, jos ne lasinkeräykseen erehdyksessä menevät.)

    Olen nyt itse ihastunut Mehuizan lasipulloihin, niissä on todella kaunis ja raikkaan erilainen muoto. Sellainen kaunis pyöreä pallo pullon kaulalla.

    VastaaPoista
  2. Ihanat liitutaulutarrat ja sopii kyllä kivasti pullojen kylkeen!! :) Täälläkin kerätty frooshipulloja, ne on niin suloisia! :)

    VastaaPoista
  3. Liitutaulutarra on kyllä huippukeksintö:)! Ihana idea laittaa pullojen kylkeen synttäreillä tuommoiset♥ Täytyypä pistää tuo vinkki korvan taakse (mä oon vaan niin kärsimätön välillä, etten ehkä jaksaisi kerätä pulloja, jospa laittaisin ihan vaan lasin/mukin kylkeen, hihi) :)

    VastaaPoista
  4. Meilläkin tulee tehtyä jotain tuollaista parin viikon päästä tytön 4-vuotis syntymäpäiville. Mehupulloja olen kerännyt jonkun verran (toivottavasti riittävästi), harmi vaan, että erilaisia..

    VastaaPoista